Svarta vinbär

Måndagkväll, och det är stjärnklart och fint ute. Jag bestämde mig för att åka hem direkt efter jobbet, skippa träningen och gå och lägga mig tidigt istället. Och så ska det bli. Ska bara fixa matlådan, sen blir det bums ner i sängen.


Dagen har annars rullat på ganska bra. Lite segt i förmiddags eftersom tröttheten anföll mig, men resten av dagen har gått fort. Jullan och jag hittade en godisskål på jobbet, så den hjälpte oss lite på traven : )

Annars har jag knarkat halstabletter idag, sådana där halstabletter som inte hjälper egentligen, utan som bara är goda och friskar upp lite grand. Dålig i magen kan man också bli av dem, haha. Tro mig, jag vet!

image945image946
Det syns på dem, de ser nästan lite giftiga ut.

Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAAH BAJSELIN! även roligt att jag känner mig pigg som en nötkärna men måste vara hemma från jobbigt för jag låter som , ja eller jag låter inte alls. det kommer liksom inget när jag försöker prata!

2007-10-15 @ 22:22:25
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0