Utmaning

Jag har blivit utmanad av kusinvitamin Ida att skriva sju saker som många av mina läsare inte vet om mig.

Här är reglerna :
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Sju sanningar om mig:

♥  Bland det första jag tänker på hos en kille är deras fingrar. En kille med små, tjocka, spinkiga eller äcklig fingrar med långa naglar kan säga hejdå på en gång.
♥  Jag är beroende av tuggummi. Jag klarar mig inte utan att tugga på någonting hela tiden och kan tugga upp en hel påse på en dag.
♥  Jag kan vara ganska farlig att sova bredvid. Jag har gjort saker som att slagit min hund med min knytnäve (en hammare i drömmen) i huvudet, Skallat en god vän, bitit en annan, sparkat in i väggen så att alla tavlor åkt ner, skrikit: Aktaaaaa flera ggr osv. Så passa er för en sängplats bredvid mig!
♥  Jag är ganska besatt i att leva hälsosamt. Jag kollar nästan alltid hur mycket fett & socker allt innehåller innan jag äter det, jag hoppar hellre över maten här hemma om vi ska äta stekt, flott eller onyttig mat, jag äter aldrig vitt bröd, jag älskar hälsotidningar, jag vill ha så mycket i fullkorn som möjligt, jag är besatt i naturläkemedel etc etc. Så bakom min täckmantel som sockerråtta gömmer det sig ett litet hälsofreak.
♥  Jag är även besatt i allt som har med hår att göra. Hår på huvudet förstås. Jag vägrar att använda shampo m.m som inte kommer ifrån frisören. Fint hår gör halva utseendet.
♥  Jag har lättare att komma överens med killar än med tjejer.
♥  Jag kan vara väldigt grov i munnen när jag umgås med mina vänner och är inte sådär änglalik som många kan tro.

Jag utmanar:
Hanna Sara Linda Alx Mejlin Josse Malin

image1012
Foto: Me myself and I

Kommentarer
Postat av: sara

hahah elin, överdriver du inte lite nu med "hälsofreak" för vore du de skulle du väl aldrig käka sååååå mkt godis ;) men ett litet hälsofreak äru iaf :)

2007-10-30 @ 21:58:54
Postat av: Elin

Sara: Ett riktigt hälsofreak är jag inte :) men om man inte räknar med godiset så äter jag nästan inget "onyttigt" har jag kommit på :)

2007-10-30 @ 22:10:42
URL: http://elpejlin.blogg.se
Postat av: Alexandra

Hej. Jag hinner tyvär varken idag(som du nog listat ut) eller imorgon.. jobbar till klockan 17 sen ska vi till seven.

2007-10-30 @ 22:14:48
URL: http://alxandrah.blogg.se
Postat av: amanda

FIN BILD ;)

2007-10-31 @ 00:30:05
Postat av: Hanna

Jag lovar att göra det där sen! :)

2007-10-31 @ 07:48:02
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Linda

ok, spännande eller svårt. ska klura på de idag. ha en bra dag! puss gumman

2007-10-31 @ 07:52:20
URL: http://liwa.blogg.se
Postat av: sara

absolut ;)

2007-10-31 @ 10:08:04
Postat av: Sandra

Svar: Tjejerna vann! men somsagt. jätte bra att äen killar hjälper till! =)

Jätte fin bild!

2007-10-31 @ 10:24:01
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Elin

amanda: tack!

2007-10-31 @ 11:54:50
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0