Vad höll jag på med?

Oj, vad den här dagen har flytit på bra och fort. Klockan är redan 14.00 trots att det känns som att jag nyss började jobba. Dagen började i och för sig inte så bra, då jag missade bussen och verkligen fick kuta hela vägen för att hinna med nästa. Vad höll jag på med sådär på morgonkvisten egentligen?

Ikväll blir det afterwork igen : ) Först ska vi "ungdomar" ut och äta, sen blir det bio och gå vidare för att ta något att dricka. Julia är tråkig och dissar bion & efterdrinken, så vi får se om jag vågar stanna kvar själv med de stora barnen : P Jag är sugen på det - man vet ju trots allt inte när min sista dag är här, så det gäller att passa på att ha lite skoj!

Nu ska jag även ta tag i att anmäla mig till en kurs till våren, för det går ju faktiskt inte att vara utan kårlegg : )

See ya.

Kommentarer
Postat av: sara

hahha hörde att ni ska se en FANTASYFILM =D hahah vilka töntar du jobbar med elin ;) men som om jag inte vet varför du EGENTLIGEN följer med :P MEN DET GÖR DU RÄTT I! Hottie ;) och även, så sant så sant det går ju faktiskt INTE att vara utan kårleg så anmäl dig nyss :) PUSS HA SÅ SKOJ IKVÄLL

2007-10-10 @ 15:46:05
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0