Välkommen Pappa

Tänkte bara säga att eftersom det är den 24:e idag, innebär det att det är den 25:e imorgon, vilket i sin tur innebär LÖNING.
Dock känner jag inte en sådan där jätte lycka av att få lite kosing, eftersom mer än hela lönen kommer att gå åt som smör i solen.
Mammy.. Daddy.. tänk på att jag är eran bästa (och enda) dotter, så visst glömmer vi mina skulder va? (A)


Förresten kan väl alla säga Välkommen pappa Lasse i kör, eftersom jag vet att han har börjat läsa min blogg :P
No more secrets alltså, hoho ; )

image971
Jag & Linda i fredags. Ser ut som att jag bara hänger henne, men jag hänger ju med henne!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tyler, Trine, Dawang, tourista!! Ps, läskigt att Pappa Lasse läser, kan man fortsätta skriva som vanligt i ditt kommenatrsfält?!

2007-10-24 @ 13:17:23
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Sara

haha nej ja vill inte se ut som en farmor*asg* fattar inte ens att detta finns på modet nu, och att vissa tar på sig dessa saker.. men men mode är lite knas.. får hoppas de blir bättre snart:D

2007-10-24 @ 13:28:54
URL: http://annasaraw.blogg.se
Postat av: sara

HEJ PAPPA LASSE :) SKA VI SPELA SÅ SKA DET LÅTA OCH VISSLA
LITE ;) Förresten så läser pappa blod min blogg också, men kallar sig för "the mystic man" haha :)

2007-10-24 @ 13:40:32
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Micka

Hej du. Läste på Kellys blogg angående Hårkontroll. Äter dom själv och tycker det fungerar. Men jag är som du, vill ha finare och längre hår. Hur fungerar Panto-3 ? Vad är skillnaden och vad händer? Vad liggerpriset på? Hade varit snällt om du ville svara i min blogg så jag vet =) /Micaela

2007-10-24 @ 15:17:33
URL: http://minelie84.blogg.se
Postat av: Micka

Hej igen! Tack för ditt snabba svar. Det låter faktiskt väldigt bra. Mina Hårkontrolls tabletter tar slut i övermorgon och då tänkte jag köpa nya. Men då ska jag faktiskt köpa Panto-3 istället. Jag vill verkligen ha långt och fint hår. Tack så jättemycket för att du svarade, alltid kul att få bra tips av någon =) Ha en trevlig kväll! Kram!

2007-10-24 @ 15:42:17
URL: http://minelie84.blogg.se
Postat av: Micka

Hehe hej igen. Tänkte bara fråga, är det förpackningen som är vit med ett diagram på framsidan? Kram

2007-10-24 @ 15:44:34
URL: http://minelie84.blogg.se
Postat av: Hanna

Hahah, man vet aldrig.. ;) Nej usch, nu vill jag sluta, men har så mycket kvar att göra.. =/ USch usch usch!!

2007-10-24 @ 16:17:47
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

OKEJ men då vet jag :) det va EN JÄVEL O JOBBA! är de ens lagligt o jobba sådär mkt? Själv slutade man 14.30 idag :) Men då åker jag hem imorn så får du helt enkelt komma när du kommer, om du nu klarar de? Okej men fan saft+låda är mkt mkt gott, så jag firrar de där, men hmm... du skulle ju agera bärhjälp imorn för ja lär inte palla bära 2 st lådor o 43a... aja vi får höras om de imörra!

2007-10-24 @ 16:59:59
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: sara

Jag har inget o göra så jag satte mig och läste dina gamla dagböcker på lunar och hittade detta inlägg TÄNK detta är mer nästan 2 1/2 år sen nu:

- Lördag --> Fyrisfestivalen. 7 juni 2005
Dagen började med regn, och fortsatte även med regn. Hur tråkigt väder som helst, och båten hade man skippat pga detta. Istället blev det bestämt att dra in till Uppsala mot kvällen.
In åkte vi. Till Malins underbara lägenhet i Luthagen. Så snygga tapeter ;) Där bosatte vi oss ett tag. Jag, Julia, Sara, Malin och Palle. Sen efter ett tag kom Carro, Fanny och Jossen. Så det blev rätt trångt i den lilla bostaden. Men trevligt var det. Och Sara är så cool med sin ?jaduvetvad? i munnen :D
Sen bar det iväg till självaste festivalen. Fast inte på en gång förstås. Haha måste få se kullstensvideon ikväll. Publik hade vi ju också så det måste ha varit intressant att kolla på. Blommor blev det på vägen dit också. Så fina så. Speciellt den sista som Sara plockade. Hela roten och allt kom med! Ungefär två meter lång :D Men blommorna försvann mer och mer när vi gick där. Men de flesta fick nog en rutten gammal maskros, för de finaste blommorna hade jag kvar till Jonas, eller försökte ha dom kvar iallafall, för det tog ju sin lilla tid att hitta på honom när mobilen inte funkade... vid ett ungefär hittade jag honom, när det nästan var dags att gå mot bussen. Men rosen som jag fick av nån var kvar till honom iallafall (a).
Kvällen rullade väl på. Försökte åka det lilla tåget som var avstängt. But the train has no energy. Haha Sara äger på engelska :D Fin sång!
Den lilla söta tjuven Julia startade ett stort bråk också. Biffen var inte att leka med. Idiot säger jag bara. Tar fram en lång och stor planka och slår omkring med. Slog Martin rätt över benet och Sara över munnen =/ Bra skakis man blev av att stå där och kolla på när man kände alla som var med åkte på stryk i princip. Fanns inget att göra, vilket Sara försökte med.. Killarnas bråk ska man inte gå emellan har jag lärt mig. Speciellt inte när en 30 årig biff med planka är med. Ska egentligen anmäla honom, speciellt över att han slog en tjej. Usch.
Det var ungefär det som hände på lördagen. Åkte hem med bussen vrålhungrig och trött (!) av att veta att man skulle upp om typ 3 timmar.

2007-10-24 @ 17:53:50
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Micka

Ja jag ska verkligen testa! Det är ju som du säger, desto starkare, desto bättre (borde vara i alla fall) Hehe! Jag hoppas att de fungerar och tack så mycket för hjälpen! Ha det bra! Kram!

2007-10-24 @ 18:05:24
URL: http://minelie84.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0