Vem kom på sömnen?

Godmorgon.
Idag var det första gången jag inte sov på bussen in till jobbet, pga att jag var för pigg. Det är alltså ett tecken på att jag fick sova rätt mycket i helgen. Så skönt, så skönt. Det är konstigt egentligen att sömn kan göra så mycket. Vem kom på sömnen?
Nu är jag inne på min sista veckan här på GE. Det som känns lite jobbigt är att jag måste ta ledigt på fredag, sista dagen, eftersom vi ska till Göteborg. Men det är bara tänka att jag skulle lika gärna inte kunnat haft den här veckan överhuvudtaget. Ska se till att jobba över ganska mycket de här sista dagarna istället. Sen får vi se vad jag får för jobb efter det här. Hoppas faktiskt att jag får ledigt ett liiitet  tag, bara någon dag nästa vecka innan jag börjar på nästa. Det skulle vara skönt att få en liten semester. Men jag vill inte vara ledig mer än 1 vecka, då kommer jag dö av tristess :P Jag har ju iallafall ett garanterat jobb, ett jobb som polska hemma hos P : )

image882

Appråpå ingenting,
Jag skickade nyss ut en faktura till en Graham & en Bambi, som måste vara dagens mest konstiga namn. Kanske inte bara dagens?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihihi, jag bara skooooojjja! I've got all the tickets! Visst måste jag ta med bokningsbekräftelsen på hotellet med? Meeen du, hur kan du veta att du inte får förlängning igen!? :)

2007-10-22 @ 09:30:15
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Hanna

Hohohooojaja! Du har noll koll, så jag tänkte trixa lite i ditt huvud! ;D Okejokejokej jag ska ta med mig ALLT! Jahamen du kan ju komma tillbaka till Munters, värsta kul de skulle va då! Och så kunde du och jag flytta in i farfars lägenhet och bli lite vuxna. :D ojojoj..

2007-10-22 @ 10:34:30
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Hanna

Alltså det är ju två nya som har börjat, men det kan inte vara de jobben som du hörde om.. För det här är såna jobb som de har haft ute länge och som kräver nån riktig management utbildning! Där ligger man i lä.. Jag ska luska lite om det inte finns några jobb.. Det vore kul att ha dig här igen! :) Kl 07,50 Elin, kom ihåg detta nu!! NOLLSJUFEMTIO!

2007-10-22 @ 11:05:41
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Hanna

Hörrudu, det vinet jag drack i fredags är temmetusan det godaste jag vet! Men, jag ska till las systemas med min mor någon dag och jag tänkte köpa en låda vin. Ska du göra det med? DET LÄR EBHÖVAS! hihi. Vi beräknas vara framm ca 12 nångång. Min plan är att vi checkar in på hotellet, sen går ner på stan! Vad tycks?

2007-10-22 @ 11:24:58
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

hahahaha jag låg o lyssnade på "knorrsamtal", tills mamma kom in o frågade vad de va jag skrattade åt :P "vad hände" - "nej jag kom bara åt något" - "ahaa okejjjj" - "så du spelar inte handboll" - "vaah" KNORR KNORR KNORR =D du visst bestämde vi att vi skulle köpa en 43a till götet :) usch vad jag är trött idag... skulle kunna sova i en vecka!

2007-10-22 @ 12:02:00
Postat av: Elin

Hahaha. jag spelade upp det för julia idag men hon verkade inte fatta vinkeln :P Kul att jag inte kan hålla mig för skratt när jag tänker på det här på jobbet. De borde tycka att jag är knäpp i bollen.. Ja men vi köper en 43:a & 2 lådor vin till oss alkisar. Om inte det räcker måste vi bli nykterister ett tag för att lugna ner våra alkohol-nerver. Får jag sova hos dig torsdag-fredag eller? (A) Om jag inte får låna knulluffes säng så är det lugnt för den här gången.. Och jag lovar att inte skalla dig!

2007-10-22 @ 12:37:41
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0