Alanya del 1

Eftersom det tar sån lång tid att få alla tusentals bilder från tjejerna så börjar jag med att lägga ut några bilder från min kamera. Som ni kanske ser så är det mest bilder från våra förfester : P men men, de var skojiga!
E n j o y !

   
Blekfisar på Arlanda, Sthlm's skärgård, Turkiet, Färdkost
   
Jag, Sara, Malin,
    
Lollo, Jag, Lotten, Sara som alla gillar drinkar : )
  
Jag & Sara, Carlos drinkar, Vad gör vi?
   
"Inte-tjej-hand", Sara & Jag, Jag shakar drinkar, Sara & Jag kissar i kors
    
Skyltar för drinkarna vid baren
   
Lollo dyker, Sara hoppar, Mina ben, Jag tar Sara!
  
Folk klättrar, Sara Jag & Lotten, Bryydarna

Konstigt nog är jag inte så jätte trött längre. Jag har varit vaken i snart 36 timmar och jag kände mig hel mysko när jag åt mat, men nu är jag nästan fit for fight igen : ) Funderar på att ta en promenad eller något. Man känner sig ganska så uppblåst efter den här veckan ''/ Det blir iallafall en tidig sänggång ikväll. Det ska bli så skönt att få sova i en mysig fräsch säng! Våra har ju inte varit så himla mysiga direkt : P Massa sand och äckel i dem varje natt. Våran städerska "Köttfärs-Greta" var inte den bästa på att hålla rent om man säger så. Det enda hon gjorde var att plocka ordning på våra skor ungefär, haha. Men det kommer bli så himla tomt att sova själv i sängen. Man är ju van att ligga sked med Sara nu ju ; )  Jag får väl ta in missen eller vovven om man börjar få rädd-för-att-vara-ensam-skräck.

Lägger ut fler bilder sen.

Kommentarer
Postat av: sara

VI ÅKER TILLBAKA NYSS. JAG SAKNAR KÖTTFÄRSGRETA!

2007-09-08 @ 21:46:05
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: josse

ush vad avundsjuk jag blir när jag ser och läser allt! :P skulle så gärna vilja ha följt med.. hoppas ni hade det jättebra i alla fall! :)

2007-09-08 @ 22:43:47
URL: http://josefine88.blogg.se
Postat av: josse

tack så mycket :) jorå, de e helt okej här! de e bara att komma och hälsa på om du vill, men imorrn åker jag ner till trollhättan och jobbar en vecka, så vi får ta de senare i så fall :) puss

2007-09-08 @ 22:45:55
URL: http://josefine88.blogg.se
Postat av: Alx

Så jäkla fuskit.. och nu är ni bruna och fina till hösten också.

2007-09-09 @ 10:16:25
URL: http://alxandrah.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0