Äntligen fredag

Äntligen fredag! Jag längtar redan tills imorgon då man får sova ut : )
Men ikväll blir det allt annat än att sova. Ska ut med Linda & co, förhoppningsvis på BJ och göra en comeback sen förra gången. Kameran kommer säkert att gå på högvarv som vanligt.

Träningen igår var faktiskt jobbigare än jag trodde. Mag- och ryggövningerna brände rejält. Är glad över att mamma har börjat på den igen, så jag ger henne sällskap de torsdagar som jag har tid. Bra mycket bättre än att sitta hemma och säcka! I like to move it ; )

Nu har vi (jag & Jullan) äntligen bytt ut ruttna Rix Fm mot Winnerbäck. Timmarna går dubbelt så snabbt nu, jag lovar er. Känner även på mig att den här dagen kommer att gå snabbt. Slutar redan vid halv 2, och ska på stan en snabbis för att hitta något att ha på mig ikväll.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men neeej, gå på Seven.. :)

2007-09-28 @ 08:26:06
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Linda

de blir kul ikväll! längtar. ringer när jag slutat.. kramar

2007-09-28 @ 11:22:54
URL: http://liwa.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0