Arbetsintervju

Hellu.
Idag blev det en tidig morgon för mig (ovanligt tidig iallafall). Men det var bara skönt, för jag sov inge bra alls i natt. Jag kunde inte somna, och när jag väl gjorde det vaknade jag stup i kvarten. Anledningen till att jag gick upp tidigt var att jag åkte in på en arbetsintervju i Uppsala, och kom hem alldeles nyss. Intervjuven gick bra, men nu är det ju så att jag egentligen ska skita i Sveriges jobb, och satsa på Norge till 110%, men det känns alltid skönt att ha ett här hemma, utifall det inte blir något med Norge. Dock verkar det nästan helt säkert på att vi drar till Norge redan på måndag :D wiie.

Annars händer väl inte så mycket idag. Ska väl vara duktig och röja undan på mitt rum, sen ska jag nog baka lite bröd - *hemmafru* : ) Ska förmodlingen börja på det första träningspasset ikväll också. Det ska bli skönt att få tillbaka formen igen!

Nej, nu ska jag ta en promenad med Jeppus, som förövrigt leker mamma till misseungen just nu. 
 

image783
Snuttsnutt

Kommentarer
Postat av: Hanna

Meeeeeen, du får inte åka bort igen.. =/

2007-09-10 @ 14:12:07
URL: http://ladystardust.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0