Gå mot fel håll

Hoj hoj.
Så skönt att det bara är lördag idag. Det är mysigt att det regnar ute och veta att man inte behöver göra någonting alls idag. Mysdag! Sitter fortfarande i pyamas och har inte planer på att byta om än på ett tag : )

Igår var det partay. Först var jag på förfest med Linda & några andra tjejer. Det var väldigt trevligt faktiskt. Kul att träffa nytt folk! Sedan gick vissa vidare till Se7en, och andra till Björklinge. Själv föredrog jag att stanna kvar i stan, eftersom det annars skulle vara omöjligt för mig att ta mig hem. Helt okej kväll på krogen! Träffade många igenkända ansikten.
Hemresan däremot var inte riktigt lika lyckad. Jag tog nattbussen, och somnade. Jag vaknade upp i Tärnsjö (2,5 mil härifrån). Wiie, då var det bara att börja gå då! Mitt i natten, klockan var väl runt 03.00. 
Efter 06.00 var jag hemma. Sammanlagt hade jag gått i ca 2,5 timme, med skavsår, när pappa äntligen kom och hämtade mig. Det värsta var att jag hade gått de där 2,5 timmarna helt i onödan. Jag gick nämligen åt helt fel håll, påväg bortåt. Haha, clever girl.

"Imorse" när jag vaknade hade jag fått många oroliga meddelande. Men bara så ni vet så lever jag : )

Bilder från förfesten
image890
image891image892image895image889image893

Här kommer en bild som jag tydligen tog när jag gick min lilla promenad. Jag såg liksom kanske bara 1-2 meter framför mig, sen var det kolsvart. Det hjälpte ju inte att jag började bli mörkrädd och höra ljud mitt i allt..

image894
Hem kom jag, dock inte genom att gå hela vägen, vilket var tur. Då hade jag väl inte varit hemma än : )

Kommentarer
Postat av: missparadise

Med den där vandringen inatt tycker jag det låter som att du är väldigt värd en mysdag i pyamas :)

2007-09-29 @ 22:51:14
URL: http://missparadise.blogg.se
Postat av: sara

hahaah du är för tossig gumman lilla ;)

2007-09-30 @ 14:11:54
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Linda

shit, vilken hemresa du fick tjejen! jag hade oxå jätte kul på förfesten, men de var nog tur att jag inte gick på krogen för jag du vet, jag mådde ju inte så bra sen, hihi. Ja de här gör vi om snart, fast som du sa då går vi till samma ställe ;)
ps: kom på att jag inte har din msn? puss och kram

2007-09-30 @ 14:30:47
URL: http://liwa.blogg.se
Postat av: Anonym

men elin, du är ju för tokig.. haha.. Nu ska jag ringa till norway!!

2007-10-01 @ 09:59:30

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0