Gårdagen

Hej hopp på er!
Kvällen igår var mycket trevlig. Hemma hos Bella var det jag, Hanna, Charlotte, Johanna, Natta, Emelie, Matilda & hennes kompis och Bella her self. Vi åt sallad med världens godaste vitlöksbröd till, drack bål och fyllde våra strupar med lite vin. Senare blev det en tågresa till Uppsala, Se7en. Det var länge sedan jag hade så roligt där faktiskt. Det är nog bra att man håller sig ifrån det stället ett tag, det är ju lätt att det blir grymt uttjatat.
Med lite för mycket drinkar i baren tog jag tåget tillbaka till Tierp när det väl var dags för hemgång. Kom hem därifrån för någon timme sedan.

Jag kanske gick ut lite för hårt igår, för idag har jag inte mått bra kan jag lova. Nu, äntligen, börjar jag piggna till och huvudvärkenbörjar blåsa bort. Så ikväll hoppas jag på en lugn och fridfull kväll, med lite ostbågar och Svensson Svensson : )

Bilder från gårdagen:

image844
Födelsedagsbarnet : )
image843
Natta, Matilda & Johannaimage845
Charader

image840
Bella gör en charad på ordet buske
image839
Vinet och jag, vi är goda vänner tralala
image841
Ser du stjärnan i det blå? (Hanna & Charlotte)

Kommentarer
Postat av: ybett

Vilka röda ogön du fick, Elin! :) Akta dig för alkoholet bara ;)

2007-09-15 @ 19:15:39
URL: http://ybett.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0