Hello Kitty

Puh, det blev ingen tidig läggdags ändå. Från att ha varit vaken sen igår morse känner jag mig ovanligt pigg! Till och med så pigg att jag orkade ta en springtur för ett tag sedan. Det behövdes verkligen kände jag. Benen måste ha fått muskler från allt simmande, för idag kändes det som att jag bara svävade fram : )
Jag har även fått inspiration av Martina om att jag inte ska äta godis under hela september. Bara äta sunt och röra på sig mycket. Gympan börjar nästa vecka, så den kommer att hjälpa mig lite på traven också. Nu ska jag verkligen försöka klara av det här!

Nu ska jag iallafall gå och sova med min nya Hello Kitty-pyamas : ) sweet.

Sov gott allihopa!

image742


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0