Hemma igen

Då var man hemma i Sverige igen då. Fy fan =/ Jag hade gärna stannat i Alanya mycket längre! Vi hann med alldeles för lite, och var där alldeles för kort tid för att få ut allt vi hade velat. Men resan har varit otroligt bra, rolig och varm. 52 grader i skuggan hade vi när vi kom fram till Alanya. Det kändes som att man stod framför en grill så fort man gick ut, men vi vänjde oss ganska snabbt. Sista dagen kändes det till och med svalt. :P Tyvärr var det för varmt för att ligga och steka i solen på stranden, så det fick mest bli parasoll -och luftmadrass-solning för oss. Men lite färg har man fått iallafall!

Vad har vi då gjort under veckan?
Förutom att ha solat och badat så har vi festat bla på Beachparty & på olika krogar, åkt på båttur, hoppat från 10 meters klippa, dansat turkisk dans, pratat med norrmän, hängt hos våran bartender Carlos, blivit utskälld & utslängt från hotellet av hotellets receptionist flera ggr, tagit nattdopp, dansat på bardisken, fått några killar att bli portade från stranden, fått en kommentar som "Your room is very dirty", drivit med turkar, blivit klapp, skadat oss, prutat och shoppat lite m.m. Jag vill tillbaka NU!

Turkarna var iallafall precis lika charmiga som man blivit varnat för : ) haha. Vi sk "Spice Girls" har blivit bortgifta flera ggr om!

Här kommer 2 bilder som en fotograf tog på oss på båtturen. Dock är färgerna och skärpan väldigt dåliga eftersom jag knäppt kort på korten så att säga. Egentligen är vattnet på den andra bilden helt knallblått och klart.
Fler bilder kommer inom kort! Vi har ca 1000 bilder som vi ska dela med oss av ; ) Lägger väl inte upp alla, men en hel den iallafall, så fort de andra flickorna pallrar sig till datorn.

image705

image720 

Jag borde egentligen sova nu. Om man inte räknar med de få sömntimmarna man fick på planet så har jag varit vaken i 28 timmar nu. Det känns, men samtidigt vill jag inte sova förrän ikväll, så att jag inte vänder på dygnet helt.

Återkommer senare : )

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0