Ibland får man göra bort sig

Äntligen helg! Det ska bli så jäkla skönt att få sova ut imorgon så ni anar inte. Har väl sovit 5 timmar varje natt den senaste veckan, och det är inte min kropp van vid. Jag fungerar inte riktigt om jag inte får tillräckligt med sömn. Det var iallafall skönt att komma hem "tidigt" idag, alltså nyss.

Planerna för helgen är väl inga speciella. Antagligen krogen imorgon, och ikväll blir det troligtvis lugnt med lite trevligt sällskap. Ska försöka röja undan lite på mitt rum nu också. Eric (bror) och Piia kom nyss hit, så nu ska vi gratta mamma lite. Tur att man hade köpt presenter redan, eftersom jag inte kom ihåg att hon fyllde idag! En jätte fin väska (som jag tänker låna) och lite ansiktsmasker mm ska hon få av mig : )

Idag på bussen hem från jobbet gjorde jag bort mig lite kan man säga.
Det var så mycket folk att man blev tvungen att sätta sig på första lediga plats man kunde hittta. Jag satt mig ner bredvid en kille som kommer härifrån, men som jag inte känner. "Yes, jag är pigg", tänkte jag och behöver därför inte oroa mig för att somna. (Hatar att somna när man sitter bredvid någon okänd runt sin egna ålder). Jag sätter i mina hörlurar till Ipoden och sitter och njuter av musiken tills jag börjar känna mig lite trött... 30 minuter senare vaknar jag och märker att jag ligger med mitt huvud på han-som-sitter-bredvid's axel. Pinsamt, och stackars kille..
Jaja, den bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag ingen aning om jag verken ska ut eller iaf vart. men hör av dig om du går ut och du vill... puss

2007-09-21 @ 17:14:25
URL: http://liwa.blogg.se
Postat av: Hanna

hahahahahaha jag dör!

2007-09-22 @ 19:23:08
URL: http://ladystardust.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0