Jag är en slösa

Då har man kommit hem från Uppsala. Det blev väl lite väl mycket handlande av mig, som vanligt. Kom hem med en väska, ett par mjukisbyxor, en kjol, busskort, en topp, presenter till mamma (som jag inte kan avslöja utifall hon läser det här), benvärmare, strumpbyxor, stövlar, läppglans & lite annat smink. Hittade även äntligen en jätte fin skinnjacka, men det fanns bara strl 32 : ( Den satt bra, men det går inte att ha någon tjockare tröja under, så jag får leta vidare. Någon som vet ett bra ställe med fina skinnjackor för övrigt? 
Nu måste jag iallafall ligga lågt med ekonomin ett tag, men det känns så bra nu när man har jobb iallafall. Som ni märker är jag mer en Slösa än en Spara..

Ska väl hem till Jullan och fixa hennes hår snart, men först ska jag äta!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0