Jag vill börja dansa

"Godmorgon", eller som de säger i Turkiet: Good mooornink!
Ännu en grå och trist dag. Jag har nyss ätit en bautafrukost och är proppmätt. Mamma & jag ska ta och baka lite bröd idag. Hur gott är det inte med nybakat bröd egentligen? Mmm. Nyttigare är det också eftersom det då inte innehåller massa konstgjorda medel & ämnen m.m.
Funderar på att ta en långpromenad/springtur först för att väcka hjärnan lite. Det blev ingen träning igår, bara några km på motionscykeln. På torsdag däremot drar det igång på allvar. Jag är även sugen på att börja dansa, typ latino, streetdace eller nå annan cool dans. Så om det är någon som vill börja med mig så är jag lätt på :D

Här kommer förresten lite bilder från Malins kamera. Nu är det bara Saras kvar, hon är seeeeeg :P
   
Alanya by night, Varning för sköldpaddor, Nattdopp för mig & Sara, Här med
    
Efter nattdopp, Däckad Lollo, Strandsatt Lotten, Vi äter mat
    
Lollo, Fräsch tjej, Lotten & "Jack", Sara leker död vilket blev en väldigt populär lek - till och med så populär att några killar blev portade från stranden  av poliserna pga oss
    
Lollo & Sara badar, Jag & Sara, Lotten äter glass, Jag & Sara
   
Lotten & Jag, Blötdjur, Jack Sparrow hoppar, Lotten hoppar
  
Sara hoppar, Lollo hoppar, Jag var lite trött på väg hem med bilen...


See you later alligator

Kommentarer
Postat av: sara

MEN DET ÄR JAG VÄL INTE (a)

2007-09-11 @ 13:53:59
Postat av: Hanna

men hej...

2007-09-11 @ 13:55:04
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Hanna

Men dansa då!! JAG FIKAR INTE I NÄRHETEN AV LIKA MYCKET SOM DU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och det blir inget Gotland så de blir middag hos Bella på fredag i stället, kl 17.00!

2007-09-11 @ 16:06:05
URL: http://ladystardust.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0