Myrornas krig

image876
Myrornas krig ska göra barn smarta
. Det sägs att myrornas krig på TV stimulerar barn, speciellt barn med ADHD.
Jag som alltid trott att för mycket av Myrornas krig kan göra en knäpp : P Man lär sig något nytt varje dag!

Jag är redan inne på min 3:e kopp latte och klockan är bara 10.00. Om jag inte var beroende av kaffe innan, så är jag det nu.. :/ Så fort man börjar känna sig trött tar man sig en kopp, och vips är man pigg igen. Det blir liksom godare och godare för varje kopp, farligt. Men, jag har en regel: Inte en enda droppe kaffe när jag är hemma, vilket jag har klarat hittills!

Nu ska jag fortsätta med min pappershög.
See you.

Kommentarer
Postat av: Linda

tack för ditt stöd! hade du kul i lör? ska du ut i helgen igen för då vill jag gå ut för då har ju lönen kommit... kram

2007-09-24 @ 11:52:41
URL: http://liwa.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0