Nattmänniska

Hello everybody.
Idag är det onsdag, och solen skiner! (lite iallafall). Jag sov väldigt skönt i natt måste jag säga, och vaknade av mig själv i morse för en gångs skull. Annars brukar det alltid vara mamma som väcker mig : P

Igår blev det en lång springtur mitt på dagen, och jag tror jag aldrig har haft så tunga ben som jag hade så. Usch. Därför har jag kommit på att jag är ingen människa som ska springa & träna på dagen, utan jag är helt enkelt en nattmänniska, som gör allt så mycket bättre på kvällen! Yes, så är det. 
På kvällen blev det lite film, prat & gottigott sådär : )

Jag är så sugen på att sätta sprätt på massa pengar (som jag inte ens har) nu! Det finns äckligt mycket fina höstkläder, skor och väskor i affärerna nu. Kan man inte bara få vinna några tusingar sådär? (a)

Nu ska mamma och jag ska ut och plocka kantareller!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaaa, vi är typ bästa vänner nu! :D

2007-09-12 @ 13:21:30
URL: http://ladystardust.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0