Norgeplanering idag

Godmorgon Sverige!
När jag vaknade var jag säker på att jag var kvar på vårat hotellrum, men det var jag icke. Jag sov iallafall väldigt skönt & länge i natt, eftersom jag vaknade för ungefär en halvtimme sedan : P
Martina ringde ganska nyss, så idag ska hon och jag träffas och ringa till Norway : ) Bra att vi äntligen tar tag i det! Jag har nämligen börjat känt att Sverige inte är mitt land för tillfället. Jag vill utvidga mina vyer, vilket jag kommer att göra om vi får jobb i Norge. Då blir det nämligen en lång Asien-resa i vinter :D 

Nej nu ska jag äta frukost, bye bye.

image743
Jag & Sara påväg till flygplatsen i Antalya - bastuvarmt

Kommentarer
Postat av: Martina

beeejb. Nu är jag hemma.. Planering står på schemat, nu drar vi!

2007-09-09 @ 14:15:06
URL: http://martinafagerborg.blogg.se
Postat av: sara

norge here we come, eller varför inte turkland ;)?

2007-09-09 @ 16:50:58
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0