Prinsesstårta

Hej hej.
Idag var det då redan onsdag, alltså har halva veckan gått. Rent ut sagt runnit förbi. 
Vi fick tårta och grejer på jobbet idag, och då kom jag på när jag var liten så hatade jag allt som hade med tårta, grädde och bakelser att göra. Nu för tiden tycker jag att det är hur smaskens som helst!  Kanske inte bakelser & sånt kladd, men de andra : ) Prinsesstårta gör susen!

Annars idag efter jobbet har det blivit och kommer att bli en lugn kväll. Har inpackning i håret och ansiktsmask i ansiktet, och tänker slänga mig i soffan för att kolla på Idol alldeles strax. Lite måste man ju unna sig själv trots att det bara är onsdag ; )

Titta förresten så stor lillkillen har blivit!image881
image882
image880

Kommentarer
Postat av: Linda

jag håller med, fre är bäst! vi får höras imorn... Kram

2007-09-26 @ 20:06:31
URL: http://liwa.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0