Sista bilderna från Alanya

Lägger in några bilder från Alanya som jag fått av Sara. De flesta var lika som vi andra har knäppt, så därför blir det bara några få.

image826
Nattdopp
image823
"-Vad ska jag säga om jag vill att hon ska bli min flickvän?"
image824
Lotten attackerar mig kl 11 på morgonen, full sedan gårdagen :P
image825
Akta vågen
image831
Tjejerna klättrar
image832
Klättra upp för berget, tralala
image829
Sara försöker få upp vinflaskan för hand
image828
Mattime
image830
Trötta vi väntar på Transfern

Kommentarer
Postat av: sara

KUL ATT JAG BARA FÅTT DINA BILDER :( DOM HATAR MIG!!! jag e bakis idag , *AHHHGHAARHH* = ett äkta elin läte varje morgon i turkland ;) även så tkr jag du borde gå ut på LÖRDAG OCKSÅ!

2007-09-14 @ 09:31:19
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0