Snart är det jul

image853Jisses, vilka korta och stressiga dagar det är nu. I och för sig kan jag ju åka hem direkt efter jobbet, men som idag valde jag att göra annat, likaså igår. Att äta god mat på hotell med trevligt sällskap händer inte varje dag, så det var lätt värt! : ) Men ändå, man åker 06.15 och kommer som tidigast hem 18.00, idag 21.00. Och imorgon kommer man inte hem över huvudtaget.. Men men, jag klagar inte.
Konstigt nog sätter jag mig här ändå och skriver och kollar runt lite - även fast jag egentligen inte har tid..
Hoppas att allt är bra med er annars! Snart är det jul hörrni!  Tänkte bara om ni ville bli uppmuntra ; )

Dags att sova!
Godnatt små era små tussar ; )

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men jaaa, funkar det eller??? Hahahaha, värsta bra jobb du har då! Och vad ska du göra i helgen då?

2007-09-19 @ 07:22:20
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

neej de är inte min fot som tur är, men skulle lätt kunna vara !! jo men det tkr jag låter bättre faktiskt :) dock otaggad på sjuan, men en liten vinmiddag kanske!? samt elin nu får du väl ta o berätta vem den lyckliga mannen är :)?

2007-09-19 @ 08:50:00
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Linda

låter soft de där. jag jobber i forum gallrian mellan 8-15 har lunch mellan 12-13, hör av dig om du vill käka lunch nån dag. vet inte om du har mitt nr, jag har iaf nr 073-84 13 577. kram

2007-09-19 @ 11:55:38
URL: http://liwa.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0