Strålning av mobilen?

God kväll allesammans.
Nu har det inte blivit mycket tid alls över till att sitta vid internet och blogga. Jag skyller allt på jobbet, och då ljuger jag faktiskt inte. Jag trivs bättre och bättre, och har världens roligaste "chef", Susanne. : ) Jag försöker jobba så mycket som möjligt eftersom pengar är det som behövs mest nu, typ. Tyvärr hinner jag inte med något mer om dagarna. Jullan och jag satt och frågade oss själva vad vi gjorde på fritiden. "Duschar och sover" blev svaret : P Det är faktiskt så. Så fort man kommer hem hoppar man in i duschen, sen går man och lägger sig för att förhoppningsvis få 6 timmar att sova.
Igår däremot tog jag mig tid och hälsade på Robin, vilket var länge sedan. Kollade på Beck - den svaga länken (riktigt bra!) och åt lite gott sådär. 
image856
Justja, idag när jag satt på bussen hem från jobbet började jag känna en svidande och stickande känsla i låret - precis där mobilen låg i fickan. Kan det vara av strålning från mobilen som den känslan uppkom? Jag blev lite orolig faktiskt.
Jag har nästan alltid mobilen i höger byxficka (de dagar jag har byxor), och när jag har byxor har jag alltid mer eller mindre taighta jeans. Sen när jag kom hem hade jag en röd-lila fläck på låret, där mobilen legat.. Nu är den fläcken iofs borta, men jag har aldrig känt såhär förut, och väljer nu att inte ha mobilen i fickan när jag har allför åtsittande jeans.
Eller är jag löjlig nu kanske? Det kanske bara är mobilen som börjar sjunga sin sista refräng..

image855Aja, dags att sova igen. Äntligen helg imorgon!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0