Till storstan

Morrn morrn.
Då var det söndag, och jag vaknade upp glädjandes över att jag inte mådde lika pyton som jag gjorde igår : ) Jag tror jag aldrig har varit bakis så länge som jag var igår. Redan när jag kom "hem" i fredagsnatt hade jag huvudvärk, och den + illamåedet höll i sig ca 12 timmar efteråt. Hujedamig. Just nu känns det inte som att jag vill festa på år och dagar, men jag kom på att jag har lovat Josse att gå ut i Gävle nästa helg, så där sprack det. Men man hinner väl ställa om sig förstår jag..

Jag skulle ju egentligen åka till Norge idag, men eftersom jag börjar jobba imorgon får jag vänta med det. Men i slutet av, eller i början av nästa, månad beräknar jag att åka till Grannlandet för att jobba ihop till en lång Asien-resa : )

Nu ska jag till stan med Jenny. Har inte träffat henne sen vi tog studenten, så det ska bli kul.
Vi får se om jag kommer hem med ett par stövlar, en tröja och ev. en jacka, som jag ska kika efter idag.

image847image846


Kommentarer
Postat av: Linda

hade du kul i fredags? vad är de för jobb du har fått? fina bilder från Alanya..

2007-09-16 @ 15:27:37
URL: http://liwa.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0