Utgång ikväll

Hej härliga lördag!
Råkade visst sova till 12.00 idag, men det var mer än skönt. Känner sig dock lite konstig i huvudet efter att ha sovit så många timmar. Men det brukar gå över under dagen.
Sitter här och bränner skivor och laddar för ikväll. Ikväll blir det nämligen utgång för hela slanten. Saknar mina tjejer nå grymt. Som Sara sa;
"Man får lite abstinensbesvär efter att ha legat sked med dig i en vecka in Turkey" : ) Så sant, så sant.

image859
Pälsmössorna 2004

Måste även fundera på vad jag ska ha på mig ikväll. Här hemma står 3 överfulla garderober, men det finns ingenting som jag vill ha. :O Konstigt.

Kommentarer
Postat av: sara

hahah ikväll ses vi igen skedbuddy ;) SEXFEST!

2007-09-22 @ 15:30:48
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0