Äntligen hemma

Mum, I'm home!

Känns så himla skönt att vara hemma. Blir nästan skönare & skönare för varje gång jag kommer hem på något vis. Samtidigt som jag trivs så himla bra i Oslo, så trivs jag himla bra här. Därför är det bra att åka hem då och då, så att man slipper välja liksom : ) Vädret gör nog mycket att man trivs också. Har suttit ute i bara bh idag. (jeans också då förstås) Kändes som sommar! Längtar tills man kan dra upp poolsskyddet och hoppa i vattnet!

Tågresan gick iallafall bra. Var sjukt trött hela vägen, så sov säkert 6 av 7 timmar. Väldans skönt måste jag säga. Är bara lite konstig i huvudet nu efteråt, men ska ta en promenad med Jullan nu, sen ska vi gå och vibba! Här hemma har jag iallafall rutiner på att man får inte tjocka godis så som Josse och jag har gjort på sista tiden. Jag känner även ett måste och känner mig mer peppad på att träna, så det här kommer inte bli en slapp helg har jag bestämt mig.

image1713
Alanya - 07

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt för dej att va hemma nu :) bara så du vet var det inte speciellt skoj idag på jobbet, plus att jag kom försent för att jag satte mej på fel buss från sköyen (va på hafslund :P) så fick jag bråttom och sprang till bussen, och smidig som jag var kollade jag inte vilken buss de va :P så jag virrade runt ett tag på massa olika platser ;) haha
men imorrn kommer jag ju också till svedala! :D
vi ses på söndag min tussi-älsklings-sambo!
ha en kanon helg nu! :D
pusss och klem

2008-04-17 @ 21:45:20

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0