Att vi aldrig kan hålla oss

Hello.
Dålig uppgradering på senaste tiden, I know. Men den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge!

Lotta har flyttat in i lägenheten nu, så nu är vi 3 vilda flickor som bor här. Ni ska bara veta vilka galenskaper vi kan hitta på : ) Har jobbat hela helgen, men hade, till en början lugn och fin, en ost- och vinkväll här igår. Eftersom Josse och jag jobbade idag, så bestämde vi oss för att hålla oss till en hemmakväll, men tror ni det blev så eller? Nej. Slutade med att vi drog till Grünerlücka på en fullproppad förfest och sedan gick vi ut på krogen. Blev Yatzy denna gång med. Hade riktigt kul!

Vaknade imorse av att mobilen ringde alarm, och det var dags att gå upp och jobba. Gick skapligt bra, men de sista timmarna kunde ingenting rädda mig förutom kaffe från att hålla mig vaken. Men jag överlevde och det kommer bli en tidig kväll ikväll känner jag. Ska dippa lite grönsaker och kolla på film, så kommer man somna gott!

image1744 image1741image1742image1743

Kommentarer
Postat av: Anonym

Straight from NORWAY: PARIIBOY :d 100% PARTY

2008-04-27 @ 20:22:11
Postat av: hanna

ELIN, DU MÅSTE KOMMA HEM =) Jag ska vara med dig ju.. Vädret blir bra. Sol med lite moln, men iaf inget regn, det är huvudsaken! Partaj i stan på dan sen hos Natta eller Johanna på kvällen inkl. grillning :D BRING YOUR PARIIBOY! ;)

2008-04-27 @ 21:21:39
URL: http://ladystardust.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0