Attackerad på morgonkvisten

Godmorgon sunshines!
Hade tänkt att sova tills jag vaknade av mig själv idag, men rätt som det var blev jag attackerad av ett par vassa klor och massa myggtänder. Då var det Emil som hade vaknat och han tyckte väl att det var dags för mig att gå upp också. Därefter hoppade Jeppus upp och då förvandlades min säng till en klätterställning/boxningsrink som vanligt när de två är i farten. Då är det bara att glömma att ens tänka tanken att kunna somna om. Sagt och gjort, nu har jag varit uppe ett tag och ska snart åka iväg till systemet (premiär!!) och göra slingor på Pimpen.

Först och främst kommer bror & Jenny m. ungar hit ett tag! Ska även gå ut i solen & få lite fräknar : )

image1715image1716

Kommentarer
Postat av: hanna

ÄVEN ATT JAG SKA LÅNA DIN DUSCH SEN!

2008-04-18 @ 13:23:19
URL: http://ladystardust.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0