Då var det den (o)lyckade pannkakstårtan

image1698

Kommentarer
Postat av: Storebror Martin

"Jag må hon leva, jag må hon leva, jag må hon leva uti hundrade år."
Grattis Elin på 20-års dagen önskar alla vi i Årsunda, jag själv, Jenny, Douglas, Enya och djuren. Nu har du blivit stor, men för mig kommer du nog alltid vara den där lilla tjejen som sög på pekfingret,inte kunde krypa ordentligt och kallade mig "Daataa".

Hoppas tårta smakade bra.

2008-04-10 @ 23:22:44
Postat av: Mamma

Oh, va kul att Martin skrev till dej. Hoppas du hade en bra födelsedag. Ringde dej, men du hade mobilsvar på, men du kanske hörde den vackra sången!!! Tårtan blev ju fin.
Ha det.

2008-04-11 @ 09:34:07
Postat av: sara

VAD FIN :) (NOOOOOOT) hahah. saknar dig tokamaja!!

2008-04-11 @ 13:40:09
Postat av: Linda

grattis i efterskott tussan! har du fått nått fint? fin tårt, den ser god ut iaf :) hurra hurra

2008-04-11 @ 17:01:06
URL: http://liwa.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0