Dags att flytta

Då har nästan hela torsdagen gått. Första dagen på jobbet, och det var väl helt okej. Allt är bättre än kontorsjobb med gamlingar måste jag säga. Finns till och med några ungdomar, och så har jag ju Josse också : ) Har fått schema för 3 veckor framåt, och jag kommer att jobba varannan helg. Känns lite jobbigt, men samtidigt är det inte så många timmar + goa' pengar!

Har precis slängt i oss en underbar sallad och ska nu packa alla våra grejer och flytta från Magnusgate, vidare till Sandakerveien! Så härligt att få ett eget rum, men kommer nog ändå krypa ner hos Josse de första dagarna ; )

Här är ett litet smakprov på våran splitter nya lägenhet:
image1663
image1665

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fint!!! Va kul att få en fin lägenhet, hur länge har ni kontrakt på den? Finns det gaderober? Hur stava jag nu? Hoppas det var skapligt på jobbet, det blir ju roligare ju mer man kan. Ha det.

2008-04-03 @ 20:12:34
Postat av: hanna

MEN HÄRLIGT =) jag lovar att vi kommer och invaderar där så småningom ;)

2008-04-04 @ 07:29:18
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

ja men hörredu PLEASE kolla hur de blir med mitt paket så de icket försvinner, blir ju faktiskt lite nervös här, MEN LÄGENHETEN VA SKITFIN!

2008-04-04 @ 08:08:50
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Mamma

Hej igen.Flera bilder ifrån lägenheten vill vi ha. Kom ihåg att ta med mikkron, annars blir Richard vild och galen. Jobbar du samma helger som mej eller? Ha det.

2008-04-04 @ 12:40:10
Postat av: Linda

vad fin lägenheten ser ut :)

2008-04-07 @ 13:55:37
URL: http://liwa.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0