Det känns som fredag

image1746Hello.
Följde som sagt inte med till Sverige, så nu sitter jag hemma med Lotta, Glenn & Kjetil med vin och en hemmagjort pizza i famnen. Vi lyckades verkligen måste jag säga! Lite kul är det att norrmännen aldrig har räkor på pizzan. De trodde att vi skämtade när vi sa att vi ville ha på det. Är väl inget konstigt med det?

Har iallafall tagit på mig att jobba på torsdag, frivilligt. Är ju 100% övertid hela dagen, så kan lika gärna jobba när jag ändå inte har något annat för mig. Blir väl antagligen festa imorgon då det är sista april, men lätt att jag kommer orka jobba på torsdag ändå. Har ju mina knep!

Have a nice tisdagkväll/natt. Ska fortsätta vara social nu!

Kommentarer
Postat av: sara

tralalalaaa vad jag tkr det är ROLGIT att sitta inne på jobbet och arbeta flitigt när telefonen ringer stup i kvarten "SARAAA VART ÄRDU, SKÅÅÅL" :P men nej jag e inte bitter!! även räkor på pizza, ahha jag säger då de, norrmän norrmän:P VI HÖRS TILL HELGEN SYSTERMI :) Pussss

2008-04-30 @ 09:32:34
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Mamma

Vadå! Skulle inte du åka till Uppsala igår? Vad blev det då för fel? Själv jobbar jag till 9 i kväll. Pappa åker till Gästbo som vanligt. Emil mår inte bra. Han äter inte, och vill bara ligga. Kanske har han fått sig en smäll(bil, el. annan katt) eller så har han mask. Ska köpa avmaskningsmedel så får vi se. Ha det.

2008-04-30 @ 10:38:19

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0