Du är allt en söt liten böna

Hoho, eller som turkduvorna säger: Ho, hoohooo : )

Fick reda på schemat inför de kommande veckorna
idag. Jag (& Josse) jobbar inte den 30 april, 1 maj eller den 18 maj :D Är riktigt glad över det! Däremot jobbar vi de flesta helgerna vilket känns lite tråkigt eftersom man då inte kan åka hem till Sverige på ett tag nu. Inte direkt så meningsfullt att åka hem mitt i veckan när alla jobbar. Äh, ni får helt enkelt se till att komma hit istället! Jag har faktiskt gjort mitt för ett tag nu ; ) ikke sant?

image1725
En av Hannas present till mig : )

Kommentarer
Postat av: Linda

ja verkligen året vurpa, haha. ja jag skulle gärna komma dit men jag är nog för fattig för de. puss

2008-04-22 @ 09:18:13
URL: http://liwa.blogg.se
Postat av: hanna

hahaha jag skrattar liksom nuuuu för jag tänker på helgen. DIN JÄKLA SKIT som inte kom till oss, nääähä, du föredrog fågelskådarn :P de ska vi komma ihåg! ;) och min trasiga klänning, er vurpa, när jag ramla bakom soffan på bj, och så sara som ALLTID har missat bussen fast hon inte ens gått till rätt ställe :P haha... VI MÅSTE komma till dig snart, men vet inte hur vi ska ha råd :S skit..

2008-04-22 @ 11:33:13
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

KOMMER NOG BARA 17-18 för då behöver jag inte ta ledigt :) vafan suttonde maj LÄR man inte missa :D kanske kan åka hem tidigt på måndagn också, börjar jbba kl 15! SKA JAG TA MED MIG DEN GRÖNT-TEDRICKANDE FÅGELSKÅDAREN DÅ ELLER ;)

2008-04-22 @ 11:44:49
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0