Glad att snart fylla & detta är min önskelista

image1691Godmorgon alla glada!
Hade gärna sovit lite till, men någon inne i det undermedvetna drar mig upp och säger: - Jobba på nu, så får du en ledig helg om 4 dagar! Det ska bli så skönt, och skoj!

I morgon fyller jag ju tydligen system-åldern. Att jag skriver tydligen är för att jag inte alls tänkt på att det är så snart! Har inte tyckt att det ska bli något speciellt förrän nu när jag flyttat hit till Norge. Här kommer man omöjligt in på något 20-ställe på krogen om man inte fyllt 20. Även om man känner någon, fyller om typ 2 dagar eller om man är väldigt städad. Det går inte! Anledningen är att här i Norge är det lag på att folk under 20 år inte får dricka starksprit. Öl, cider & vin får man dricka & köpa om man är över 18. Sprit över 22 % får endast 20+ dricka & köpa. Därför serveras inte starksprit på 18+ställen, vilket det gör på 20+ställen. Hänger ni med?  

Det jag ville komma till var min ganska impulsiva önskelista:

◊ Flygresa till & från Oslo
◊ Laptop
◊ Armani White
◊ Våffeljärn
◊ Vattenkokare
◊ Tatto
◊ Fina påslakan
◊ Money, money, money

Ja, det var nog allt jag kom på just nu!

Nu ska vi fara till jobbet, see you!

Kommentarer
Postat av: sara

hahahah våffeljärn ;D

2008-04-09 @ 12:18:17
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: josse

elin, jag kan allt komma in på 20 ;) det är inte HELT omöjligt, men svårt! :P
men ooj så skönt att fylla 20 ändå! :D
imorrn blir det kalas, mini-kalas, ska steka pannkakorna snart ;)
ses snart tussi!

2008-04-09 @ 13:57:59

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0