Godisråttor är vad vi är

Gokväll!
Idag har dagen gått väldigt snabbt. Har jobbat fram till 19.00 och sedan har Lottapotta varit och hälsat på. Hon flyttar in här om ca 1 månad! Ska bli kul. Vi tre kan bli riktigt vilda ihop ska ni veta ; )

Josse och jag har precis varit och handlat. Idag skulle vi bara köpa tvål och frukt, men även idag kom vi hem med 2 överfulla kassar. Igår skulle vi bara köpa krossade tomater, men kom hem med ett kvitto på över 400 spänn. Vi kan verkligen inte handla ihop. Eller, Josse kan inte handla! Hon plockar i alla möjliga saker, jämt! Vi bestämde även igår att vi skulle sluta äta godis och sånt på vardagar, men hur svårt är det inte att hålla sig när alla godishyllor är precis vid kassan? Nej, skärpning tjejer!

Nu ska vi iallafall ta en liten promenad, sen blir det sovdags och jobb imorgon!

Puss & godnatt

image1693
Lotta & Jag

Kommentarer
Postat av: sara

sockerråttan då :) Naej men att handla kan vara jävlgit svårt faktiskt! Jag måste erkänna att jag e lite orolig över min suprise, den borde kommit igår :S haru kollat med dina vänner på magnusgate så de inte snott den lr ngt :P tomorrow is the big day :D grattis i förskott!

2008-04-09 @ 09:00:45
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Mamma

Skärpning Elin, kan jag vara utan godis, så kan du. Vilken födelsepresent du fick ifrån skatteverket. Synd att du är skyldig pappa pengar, men det blir lite över ändå. Här i Ö-våla har det snöat hela natten, så det är ca. 1 dm. snö på marken. Härliga vår!!! Ha det.

2008-04-09 @ 09:43:14

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0