Hip Hip Hurra

God morgon.
Får börja med att tacka för alla söta sms jag fick under natten/morgonen! Har växt lite medan jag sov, så nu börjar de gråa hårstrårna och rynkorna titta fram, nästan ; ) (den dagen, den sorgen?) Känns iallafall lite konstigt att inte vara i närheten av familjen på min födelsedag. Det är nog första gången tror jag. & Josse min lilla tuss stod halva dagen igår och stekte pannkakor, så ikväll när vi kommer hem från jobbet blir det kalas med pannkakstårta & paket! Det ska jag komma ihåg när jag sitter där i gungstolen vid 80 bast: Att när jag fyllde 20 år satt jag i en ny lägenhet i Norges huvudstad, Oslo. Jobbade från 11-19 och åt pannkakstårta på kvällen : )
Kan faktiskt inte bli så mycket bättre!

Nu ska jag proppa i mig lite frukost och senn fara iväg till jobbet.

Ni är bäst!

image1697

Kommentarer
Postat av: Mamma

TUSEN KRAMAR OCH PUSSAR på din födelsedag. Hoppas du får en trevlig dag i dag. Firar dej när du kommer hem. HURRA HURRA HURRA HURRA önskar mamma , pappa, martin, Jenny, Douglas, Enya, Eric, Piia, farmor, mormor, Sture, Jeppe, Emil, Anette, Crille, Sara m.fl. Ha´t så bra.

2008-04-10 @ 13:39:48
Postat av: Malin

GRATTIS ELIN! hoppas du kommer in på krogen nu, när du har åldern inne. du kommer att bli kung i baren:D

2008-04-10 @ 21:31:38
URL: http://mallan88.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0