Inlåst i min egna lägenhet

Hej hej.
Då sitter jag här, inlåst i min egna lägenhet.

Skulle precis gå iväg till Vinmonopolet och köpa mer vin, eftersom någon flaska gick åt igår. Precis när jag skulle gå ut genom dörren märker jag att den är låst och jag har ingen nyckel för att ta mig ut! Så här sitter jag nu, inlåst, och ser klockan rinna iväg. Det blir alltså inget vin. Vi har heller ingen frukost hemma och Josse kommer inte hem med nyckeln förrän 16.30. Jag är alltså hungrig som en gris! Synd att det är för högt att hoppa från balkongen.

Hade iallafall en rolig kväll igår. Det var meningen att Glenn bara skulle komma hit för att kolla på film med mig & Josse, men så slutade det inte. Det började med att jag, Josse, Glenn & Henrik åt en romantisk middag bestående av vårat diet-plock som inte alla uppskattade, haha. Men vi flickor gillade det iallafall! Att killar alltid ska vara så negativa till nyttigheter?! Till maten drack vi vin, och eftersom det aldrig brukar sluta att vi bara stannar hemma och tar det lugnt efter det, så slutade det med att vi sprang upp till våra tyska grannar som vi såg hade fest från takterassen. Det gäller att ställa sig in hos herrskapet vet ni! : ) Efter ett tag gick vi ner till oss igen och hade lite dans-moves för oss själva. Riktigt kul!

image1699
image1700image1701

Nu är det bara att ta tag i tacosen till ikväll (när jag väl kommer ut vill säga). Då kommer det lite folk hit som ska kalasa för mig. Hoppas på en rolig fest!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0