Jag är lite rädd och ynkig

Hej!
Tänkte bara säga att jag kom hem ordentligt. Fick stå ett tag på tåget från Södertälje till Flen eftersom tåget var fullproppat och jag (& många andra) hade ospecificerade platser, vilket sög idag! Men men, jag är glad att jag slapp stå hela vägen iallafall. Så fort jag fick en sittplats somnade jag som en stock, och det är jätte skönt att de där 8 timmarna går så fort när man sover.
 
Det är lite tomt här nu. Josse kommer inte tillbaka förrän imorgon, och det här är första gången jag är i den här lägenheten alldeles själv. Har nästan blivit rädd för att vara själv nu för tiden. Har ju knappt varit det någongång på de här 4, snart 5 månaderna jag bott i Oslo. Om det är bra eller dåligt, det vet jag faktiskt inte. Jag tycker mest att det just nu är obehagligt.. Lika bra att sova då! Börjar jobba kl 11 imorgon, så tänkte gå upp någon timme tidigare för att hinna med att tvätta och ta en lååång frukost.

Natti natti.


Kommentarer
Postat av: sara

BRA ATT DU KOM HEM OKEJ :) Hade ni en mysig helg eller din lilla dizzare ;)?

2008-04-21 @ 09:36:11
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0