Jag skulle inte vilja heta Janne

Hellu.
Idag har jag/vi jobbat hela dagen. Började 11 och slutade 19. Har varit en lång dag, men ganska lekfull. Josse och jag har kört runt varanda med dekktrallarna och jobbat tillsammans med att sätta ihop blommor, grupper, korgar m.m hela dagen. Det började även en ny idag på jobbet. Vi har hela tiden gått och trott att det är en svensk kille, eller gubbe, som ska börja, eftersom namnet var Janne. Det visade sig idag att Janne tydligen var en norsk ung tjej. Haha, stackarn.

Annars har vi nästan nyss ätit våran romantiska middag som vi alltid gör efter jobbet. Idag blev det kycklingwok med bulgur. Nu blir det lite Tv-tittande, och sedan bums i säng!

Mamma önskar fler bilder av lägenheten, så varsågod, här kommer några fler:
(tänk på att vi bara har bott här i 3 dagar & är lite oordning än)

image1679
image1680image1681
Vardagsrum/kök

image1682image1684image1690
Hallen från olika håll

 
Våra rum, långt ifrån klara

  
Tvättstugan, toalett & toalett - långt ifrån städat & klart

Kommentarer
Postat av: sara

Hahaah JANNE, jävlar var fult, hade ja hellre velat hela bagitta, speciellt eftersom de va en tjej :P JOBBIGT! Haha så döparen lockar mer än os avvavaav :P nemen klart du ska hem o döpa dig lite, helt klart! SÅ lisbeth kom igen nu ;) Ja 17e maj kalrt jag villm komma o
de e typ 90% säkert iaf, lär kika upp de lite till. Har suprisen kommit än, blev lite orolig när du skrev att den kanske inte går in. ojoj. Men får iaf inte öppnas förrän 10e :) PUSSSS

2008-04-08 @ 08:08:02
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: hanna

HAHAHA Janne, de vare värsta!
Mycket fin lägenhet även :)Lite tom bara, men fixar ni de så blire mkt bra :D

Självklart ska du sova hos oss, vi har två sängar och en soffa.. Alltså inte så VÄRST mkt plats men de är tillräckligt ;)

2008-04-08 @ 09:40:23
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Mamma

Jättefin lägenhet. Jag tycker att namnet Janne, det var väl inte så fult. En tjej kan ju heta Jane, Janni, Jana m.m så då kan man oxå heta Janne. Jag ringde igår på mobilen men fick bara mobilsvar. Försöker ikväll igen. Bra att Josse och du trivs på jobbet. Ha det.

2008-04-08 @ 10:31:34

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0