Jag vill inte sova, Kyssjohanna

Nu är det såhär att jag inte vill gå och lägga mig idag.
Eftersom jag ska åka tåg i 8 timmar imorgon så skulle jag gärna vilja vara lite trött medan jag åker, så kommer tågresan gå så mycket snabbare! Att fälla ihop ögonen i Oslo, och fälla upp dem igen i Stockholm vore ju helt underbart skönt. Därför håller jag mig vaken med alla möjliga ting nu. Börjar dock känna mig lite trött. Har ju jobbat hela dagen idag + att Josse och jag var ute och gick i över 1 timme efteråt. Har något ont i fötterna eftersom man står hela dagen på jobbet också. Den enda gången man sitter ner är när man spiser lunch.

Hälsade på en sväng på Töyen (vårat gamla "hem") när vi var ute och promenerade. Då hittade jag det här bland posten:
 
Från min alldeles egna syster, Sara! ♥
Himla fint!

Ps. Det kommer bli bus i helgen!

Kommentarer
Postat av: SIZTAH

vad bra att du gillade de :) SES TODAY sömntuta!

2008-04-17 @ 08:00:33

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0