Krabbilurer är gott

Hello.
Måndag idag, och dagen har gått sjukt snabbt! Fick jobba ute hela dagen vilket var skönt i det fina vädret. Skönt att få lite färg i ansiktet medan man jobbar. När det är fint väder trivs jag väldigt bra på jobbet.

Annars så måste jag säga att lördagen blev väldigt lyckad. Jag, Josse, Linnea, andra Linnea, Emil, Glenn, Lotta, Malin & Emma var här. Det började med att vi åt tacos, sen fortsatte det med fest (både här, på takterassen & hos grannarna) och avslutades med utgång på Yatzy. Äntligen kan jag komma in utan problem ; ) (känns som att man har fyllt 18 på nytt typ, haha)

Fick ett jätte fint halsband i äkta silver av Glenn, och kinderägg & after eight av Linneorna. Lotta skulle tydligen komma hit imorgon och överlämna ett paket. Även ta med sig ett par extra bruna linser eftersom mina gick sönder i helgen.. 

image1705


Nu ska vi äta Krabbilurer och kolla på Prison Break! Börjar jobba kl. 11 imorgon!

Kommentarer
Postat av: hanna

Attans att det är så dyrt =/ förstår att du inte vill sitta på tåget flera timmar, det skulle inte jag heller välja direkt.. Sista april, var är du då? :) Hemma hos oss hopefully?

2008-04-15 @ 07:58:47
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

den där glenn har bra smak han ;) de va mkt vackert! men förlåt att jag tjatar men har malin kommit hem ännu så du kan ha fått presenten annars har den kommit bort o då måste jag ju liksom ta tag i de o skälla ut dom ansvariga !! Julia & jag kommer iaf SUTTONDE maj, men du borde komma hem innan dess tkr jag, mera än 1 månad kvar liksom! Pusss

2008-04-15 @ 12:00:23
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: hanna

MEN GÖRUUUU?? :D värsta kul!! jamen jag och sara har planerat innebandy tittande på lördag, det är ett MÅSTE! har du något förslag var vi kan fortsätta festen liksom? :D

2008-04-15 @ 20:43:45
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: Sara

Ja men BRA :) slipper jag oroa mig! JA GUD SÅ ROLIGT, DÅ BLIR DET 20 års KALAS VA :) jag som är ledig hela helgen oxå,HÄRLIGT! Puss

2008-04-15 @ 21:37:04

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0