Lite frusen, lite hungrig och vill ha ett varmt bad

Urs, vilket grått och trist väder det är idag! Kom hem från jobbet för ett litet tag sedan, gick jätte bra hela dagen, men innan jag kom in i bilen var jag genomblöt. Kall och frusen som jag är nu önskar jag att vi hade ett bubbelbad här. Kanske ska ta en sväng förbi badhuset för att bubbla lite? Nää, too lazy. Jag gör iordning lite varm mat istället och hoppar in i duschen efteråt.

Min kropp är inte inställd på helgsjobb känner jag. Har hela tiden gått och trott att det är måndag. Känns verkligen inte som att det är söndag! Alltså är det en hel vecka kvar tills jag får en ledig dag.. Jag är inte van att jobba så här mycket, men måste faktiskt erkänna att det är ganska så roligt. Eller, det är iallafall inte jobbigt att åka till jobbet som det alltid har varit förr.

image1673
I mitt fönster ser det varmt & mysigt ut om kvällen.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0