Min hjärna får plats för mer än vad man kan tro

Gokväll!
Sitter här i soffan alldeles nyduschad och fräsch. Är så himla mysigt i våran längehet så jag har bara lust att skrika! : ) Är ganska trött i kroppen efter allt jobbande. Kommer ju ha jobbat 9 dagar i sträck tills att jag får ledigt, så det är bara att hålla ut 2 dagar till. Det går dock bättre och bättre, man lär sig mer och mer om alla plantor, växter, buskar, träd, gifter, jord, kalk, torv - you name it! Hjärnan borde vara full snart.

Har varit på Storo och shoppat lite idag. Skulle endast köpa en kabel så att man kan koppla ihop TV:n med datorn, men kom hem med en mysig tröja, ett par shots och underkläder. Man kan inte låta bli när det är %-rabatt ju! Nu måste jag verkligen börja hålla i mina pengar. Har ju trots allt ett mål med den här "Norge-resan".

Dags för PB!

image1695

Kommentarer
Postat av: Pappa o Mamma

Grattis vår "lilla" STORA Elin på 20-årsdagen!!!

2008-04-10 @ 06:49:11
Postat av: Sara

Okej då kan jag nog vara lugn iaf ;) Det kan nämligen börja mögla om man låter de ligga o dra sig :P MEN GRATTIS GRATTIS GRATTIS IGEN , va jag först o gratta inatt eller (A) även så var de ingen bild ja skickade utan en ASFIN sång jag spelade in, himla synd du inte kunde höra den säger jag bara!!! MEN JA JAG KOMMER 17E MAJ 90% :p måste kolla hur min lön blir i april men räkna med mig o jullanbullan :) TALEDIGT! Hoppas du får superdunderbra födelsedag nu. KLEM KLEM

2008-04-10 @ 08:06:16
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: hanna

GRATTIS IGEN MIN LILLA NORSKA :D nu lär du komma hem snart för du vill väl ha en liten present kan jag gissa.. :)

2008-04-10 @ 08:19:01
URL: http://ladystardust.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0