Promenad i Oslos största park

Har precis kommit in från en nästan 2 timmars promenad. Gick runt i Vigelandsparken och det var så mysigt där! Får verkligen sommarkänslor av att gå där. Kryllar av folk, redan nu! Som typ Uppsala på sista april fast på en vanlig tisdag : ) nästa iallafall. Kan tänka mig den parken närmare sommaren, och för att inte tala om 17 maj! Helt underbart.

Var även in på Oslo City en sväng och köpte ett par pumps. Jag som har köpförbud tills nästa lön, men vem kan låta bli nu när solen skiner?

image1726image1728

Wiie, jag är ledig imorgon :D

Kommentarer
Postat av: Malin

gud vad snygga skor! vart är dom köpta, på nåt ställe som finns här borta? skönt att ni börjar få bra väder, här har vi haft runt 20 grader i två veckor, men det har blåst mycket.

2008-04-23 @ 02:56:08
URL: http://mallan88.blogg.se
Postat av: hanna

I knoooow, de är inte så mkt, men när vi flyttar kommer nästan allt gå åt till det, iaf första månaden =/ Men jag ska verkligen se till att fixa det, men kanske inte den månaden som kommer nu! :) 17 maj har Natta födelsedagsfest med. Jag hade helt glömt bort det men så såg jag det i kalendern igår. Typiskt! MEN DU, SNYGGA SKOR =)

2008-04-23 @ 07:24:04
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

hahah då låtar jag han och hans blåmesar stanna hemma o tar bara med mig en lite julia ;) får lönen på fredag så om den är vad jag tror den är så bokar jag nog i nästa vecka lördag - måndag förmiddag. Vi får åka typ första flyget som går på lördagen så vi kmr tidigt iaf :) PAX FÖR ERAN SOFFA :D:D:D:D:D

2008-04-23 @ 08:17:37
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Mamma

Snygga skor! Hoppas du får en skön dag i solen idag när du är ledig. Jag är oxå ledig, skrev fel igår. Är ledig tills på torsdagkväll. Satt ute igår och läste i solen.
Jag fick faktiskt lite färg på armarna och i ansiktet. Ha det.

2008-04-23 @ 09:52:20

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0