Solning på G

Åå så fint väder det är! Har legat ute på balkongen, i bara bikini, i snart 2 timmar och blev nu tvungen att gå in eftersom jag börjar bli lite röd.. Men det skiter jag faktiskt i idag, ska ut snart igen! Måste bara vila några minuter. Håller på tvättar en massa också, och det är så härligt att hänga ut tvätten i solen! Luktar så fräscht : ) Sommar sommar sommar!

Förresten! Nu måste ni berätta om ni har några planer inför sista april? Josse ska nämligen besiktiga bilen i Sverige 30 april - 1 maj och då funderar jag på om det är värt att följa med? Är ju ledig från jobbet då! Känns i och för sig lite tätt inpå att jag varit hemma rätt mycket nu på sista tiden. Men det här är den enda chansen, eftersom jag knappt kommer att vara ledig nå mer tills jag slutar jobba i slutet av juni.

image1732image1733
Oslo från takterassen

Kommentarer
Postat av: hanna

KOM HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM såklart =) Valborg i Uppsala it is! Lite oklart ännu men det ska vara något på Uplands nation, även för oss utan kårleg. Så kom igen :) SJÄLVKLART kommer jag komma och hälsa på dig, men kanske inte just 17e maj, men som sagt, vem vet ;)

2008-04-23 @ 12:55:15
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: hanna

ja de blir väl som de vanliga. typ lite picknick i parken eller så :) OM det blir fint väder.. Hoppas verkligen på det!! synd att vi inte får lägenheten förrän dan efter, annars hade vi kunnat vart där med, och förfestat på kvällen..

2008-04-23 @ 13:30:54
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: sara

men att du ens överväger att INTE komma hem ;) klart du ska!!! jag skriver upp dig & josse om hon ska med på uplands nation på kvällen. världens röj! hästsugeballe bara att jag jobbar på dagen men men... om ni stannar över helgen får ju ni vara med o inviga lyan också eftersom ni missar den offciciell invigningen den 10.e! Ja vi tar tåget, kostar lika mkt o är framme på typ 1 timme, helt perfekt ju :) fyfan vad roligt det ska bli :D P A R T Y

2008-04-23 @ 14:49:18
URL: http://sararan.blogg.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0