Som fisken i vattnet

Sådär ja. Då har jag slagit mig till ro. Har haft fullt upp i några dagar nu. Jobb, jobb, jobb, flytt, flytt, flytt, shopping, shopping, shopping. Är i och för sig väldigt mycket kvar tills att man får riktigt lugn och ro, men jag klagar inte för en sekund. Har i princip bott på Ikea nu och längtar väl inte sådär jätte mycket på att få åka dit igen. Det blir jobbigt i längden, jag lovar! Trivs iallafall hur som helst hur bra som helst här i lägenheten. Är så himla fint och fräscht. Nytt överallt. Har haft en sån himla tur att vi har fått tag i den här lyan. De är liksom värda runt 2-3 miljoner och är som sagt alldeles nybyggda. Hyran är ju inte den värsta heller, så vi har helt enkelt bara haft tur! Börjar även bli för bortskämd av han vi hyr av tror jag. Ska tex få hit en städerska som städar här på måndag. Åker till Ikea, pekar på vad vi vill ha och vips är det betalt och inne i lägenheten. Marius är bra!

Jag var nyss med Josse till bussen, gick ut utan jacka eftersom det har varit vår idag, känner den friska vårluften, och sen helt plötsligt börjar det hagla. Förstår mig inte på vädret ibland. Så just i det ögonblicket kan jag lova att jag ångrade att jag inte hade någon jacka på mig. Hur är vädret i Sverige? Är så himla isolerad av yttre världen här. Jag läser aldrig några tidningar eller någonting, så jag vet inte vad som händer. (Kanske inte är så intresserad heller?) Det enda jag är intresserad av är vad som händer med ER : )

Ska hur som helst krypa ner i sängen snart och sussa lite. Jobbar ju imorgon, men det är faktiskt inget jag klagar över. Skönt att ha en lugn helg för en gångsskull! Nästa helg är jag ledig, och då ska jag ha födelsekalas och inflyttningsfest i en och samma smäll! Får dock ta det mycket lugnare än vad vi har gjort på Tøyen. Här vågar man ju knappt tappa en brödsmula!

image1667
Det var gott med sushi!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0