Sommartider hej hej

God morgon.
Sitter ute på balkongen och äter frukost nu. Så himla skönt! Känner väl inte så jätte stort sug att åka och jobba nu. Vill hellre lägga mig i någon mysig park (som det finns gott om här) eller uppe på takterassen. Det är verkligen sommarvärme ute och klockan är bara barnet. Just därför känns det lite tugnt att jobba till kl. 19.00, då när solen börjar tänka på refrängen, men det är bara att hoppas att vädret håller i sig tills på onsdag - då är jag ledig :D

Time to go.

image1722image1723

Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHAHA FÅGELSKÅDARE - JAG DÖR :D:DD:D:D:D:D:D:D!!!!!!! men så gulligt ;)så han är lite för girlie för dig alltså? ja men inte undra på att du va skitit FAAAn vad ni ramlade haahha så himla roligt :D hannas klänning va sönder ocksp upptäckte vi dagen efter :p när julie jag o hanna satt åp bullit så hade vi ALLA samma kläder som dagen innan - fräsha tjejer! ah en bra dag på jobbet :)

2008-04-21 @ 10:24:31
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Mamma

Hej hopp! Jaha nu är du hemma igen. Hoppas det gick bra att sova själv utan Josse. Vi har kalasväder här oxå. Är nu ledig tills på onsdagkväll, så nu kan jag vara ute i det fina vädret och få lite fräknar på näsan. Skönt att resan gick bra, trots att du fick ståplats ett tag. Ha,t så bra.

2008-04-21 @ 16:26:59

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0