Barnfestival

Hey.
Denna helg har jag kallat mig för Kurt, och Fiffi. Har alltså jobbat hela helgen som maskot, igen. Det är mycket nu, men oj så kul vi har det! Har varit på en Barnfestival, så man har varit omringad av barn och kändisar hela helgen. Jag blir lite ledsen över att inte jag fick gå på en sån barnfestival när jag var liten?! Är ju hur sött som helst!

Lite smakprov kommer här:




Jag som Kurt


Jag som Fiffi


Norges mest kända barnförfattare var där & läste om Kurt


Tänkte bara säga att jag lever och mår bra : ) Imorgon börjar jag mitt nya jobb på Viasat, så nu måste jag hem och ringa min plutt, bädda rent i sängen och sooova natten lång!
(Hoppas på att internet kommer någon gång i veckan)

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka gulliga figurer, måste vara typiska norska fig. har aldrig hört talas om dom. Jag vet inte om det fanns barnfestivaler när du var liten. (vi hade ju sommarbyn haha.) Lycka till med nya jobbet, ha de.

2008-08-18 @ 10:06:36
Postat av: Frida

Hej. Kom in på din blogg av en slump och jag har en fråga. Vet du några bra uteställen i Oslo om man är 19? Jag flytta till Oslo för en månad sedan och ska ut med några nya personer jag träffat till helgen och skulle vilja hitta något bra. Jag har förstått det som att det är 20 på väldigt många ställen. Hoppas du kan hjälpa mej :)

2008-08-19 @ 21:49:47
URL: http://fraida.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0