Det där med drömmar kan 118100 svara på

Moorning.
Vaknade i och för sig för ganska länge sen, men ändå. Sov inte alls bra i natt. Sov nästan inte alls, men när jag väl somnade till drömde jag mardrömmar som vanligt. De blir bara värre och värre. Ni vet när man drömmer om att man blir jagad av någon/några med kniv/vapen osv. men vaknar precis innan man blir skadad. Man hinner alltså inte få reda på hur det känns att bli så skadad. Men jag har börjat blivit skadad nu, så blodet bara rinner och rinner, och det svider nåt så grymt! Har drömt samma dröm i nästan 2 veckor nu. Varenda natt. Alltid är det katter med i drömmarna. Katter som anfaller mig och bara river & biter sig fast. Skickade in ett sms till 118100 för att kanske få det förklarat. Tog det inte så allvarligt från början, men det kanske ligger någonting i det svar jag fick..

Fråga:
"Kan ni förklara vad en dröm om att man blir anfallen av katter som bara klöser, biter och river, och man själv bara sparkar och försöker försvara sig, men katten ger sig aldrig, betyder?"

Det här fick jag som svar:
"Katter betyder inom drömtydning trassel, problem, ohederlighet och otrohet. Vad det betyder för dig kan bara du veta. Drömmar är ju ofta en reaktion på vad som händer i det verkliga livet. Du kanske ska försöka ta en titt på din omgivning med nya ögon och försöka komma underfund med vad detta kan betyda för dig."

Så nu ska jag verkligen ta reda på vad de här drömmarna betyder för mig, för jag orkar inte med dem längre..


Kommentarer
Postat av: sara

jag ska nog skicka och fråga varför jag jämt tappar mina tänder och mina käkar låser sig! 118100 är kanske bäst :D

2008-08-06 @ 14:04:30
Postat av: Johanna

Usch vad läskigt :S

2008-08-06 @ 15:04:28
URL: http://johanna.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0