Fredagsuppdatering

Go kväll fredag!
Nu har det alltså gått en hel jobbarvecka, och det har gått sjukt fort! Det går fort när man har roligt helt enkelt, och roligt har vi definetivt haft. : ) Imorgon blir det fest med hela jobbet hemma hos våran ledare. Jag har inte festat på 3 veckor och jag är såå stolt över mig själv! Inte ens ett glas vin till maten på 3 veckor. Har helt enkelt haft fullt upp hela tiden. Jobbat & jobbat & jobbat. = Pengar, pengar & pengar : )

Nu har jag suttit och hjälpt mamma med alla mina provsmaker som jag fortfarande får hem i brevlådan. Eftersom jag är en sockerråtta så vill jag ju inte gå miste om godisprov bara för att jag bor i Norge. Så jag tvingar helt enkelt mamma att logga in på MSN, smaka varje godis, en efter en, så att jag kan fylla i frågeformuläret via internet och låtsas att det är jag som smakat dem. På så vis får jag fortsatt provsmaker av godis, tuggummi, halstablett osv trots att jag inte bor hemma längre. Smart va? : )

Nåja.. nu måste jag avsluta denna datorstund för att återvända hem till sängen. Ska upp och jobba imorgon igen. Fiffi & Humle Show.


Hittade en gammal bild på Lottas dator som jag sitter på nu..
Hon har döpt den till "Viktiga kvinnor tar stor plats" ;P Lite humor över det hela!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo jag tänkte bara tala om att du behöver inte tvinga mej att smaka av ditt godis. Jag hade nästan ätit upp allt när jag fick tag på dej. De där som smakade körsbär var ju suuupergoda. Annars är allt som vanligt, förutom att Douglas kommer idag. De blir skoj.Ha´t så bra i helgen.

2008-08-23 @ 09:59:50
Postat av: Elin

Hoppas du får en bra lördagskväll nu =)

2008-08-23 @ 16:09:41
URL: http://ellee.devote.se

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0