På jobbet

Jag vet att jag ær grymt dålig på att uppdatera min blogg nu, men som ni alla kanske førstår har vårat internet fortfarande inte kommit (SUCK!!) Ænnu ett dåligt exempel på norrmæn. De lovar saker och ting hit & dit, men håller det aldrig. Så har jag faktiskit upplevt næstan varenda norrman som jag støtt på, tråkigt nog. Men men, det ær bara ligga på tills någonting skjer! Vi blev som små barn på julafton nær våran tvættmaskin fungerade igen, så snacka om att man har lært sig uppskatta småsaker :P

Hur som helst stannade jag kvar på jobbet nu før att ge er en liten uppdatering iallafall : ) Jobbet går iallafall jætte bra. Trivs som fisken i vattnet, alla ær verkligen jætte trevliga! Det kænns som att man børjat skolan på nytt - med ny klass och nya saker att læra sig. "Klassen" ær hur bra som helst, och jag kænner på mig att jag kommer stanna hær længe!

Nu ær det iallafall dags att gå hem och laga some food.

Ha det kjempegreit, så hørs vi snart igen!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej svejs! Det vore bra om du fick internet, för nu har du fått godis att smaka o testa igen. Får väl försöka piiina i mej lite godis igen. Hur gör vi nu då? Ha de

2008-08-21 @ 12:37:54

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0