Superhelg

Heeey!
Hoppas allt är bra med er? Jag har nästan nyss kommit hem från jobbet.. Jobbar 13-21 den här veckan, vilket var väldigt skönt imorse efter att ha fått sova hela 12 timmar efter den slitna men superroliga helgen : )

Jobbade som sagt som maskot i lördags på dagen, sen blev det förfest hemma hos oss med jobbartjejerna, och sen gick vi vidare till Alnagatan där det var stor fest för alla jobbarkompisar med flera. Det var riktigt roligt om jag får säga det själv! En lyckad hemmafest är alltid den bästa. Sen att natten slutade tur i oturen är en annan sak! Så nu måste vi allvarligt skaffa oss mer än 1 nyckel att dela på 3.. Bilder får säga resten!

Från barnshowen i Lambertseter (jag är blomman):




Från festen:


Tjejer från jobbet

Jag & Ida (jobbarkompis)

Våran "lärare" Rickard i mitten

Folk

Vi tre pinglor

"Justin Timbalake", en av teamledarna

Vi pysslar med vin

Jag, Josse, Lottis

Folk

Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo, jag ser att ni hade trevligt i helgen. Men du, ni får fixa kopior av nyckeln. Det måste vi göra med våran dörrnyckel eftersom det är "någon" som slarvat bort den. Svavagallerian har en sån affär, i Oslo får ni väl leta. Skicka gärna lite kort ifrån er lägenhet, du vet att jag är nyfiken. Ha de.

2008-08-26 @ 09:34:28

Skriv gärna en kommentar, då blir Elin glad!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0